Welcome to the Scion XD Forum.
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

<<<<<< Register to remove these ads >>>>>>

Go Back   Scion XD Forum > xD Modification > General Discussion

General Discussion Discuss anything in general with your Scion xD here.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-12-2018, 02:14 AM   #1
Banning
Senior Member
Full Access Member

Name: Banning
Default haar allemaal ons respect
Word je ooit wakker en Nike Air Max 90 Mujer heb je geen zin om te rennen? Ja! Soms heb ik dat ook, zoals: "Oh nee, niet vandaag." En soms voel ik me zo slecht als ik niet ren. In principe hangt het af van waar je bent op dat moment. Als ik in Iten ben, is er niets dat me niet motiveert: ik word wakker, ik ren. Als je ergens bent waar hardlopen moeilijker is, in het midden van de stad, is dat moeilijk. Nooit thuis.

Draag je een hardloop gadget? Ja, ik draag een TomTom running watch. Er zit een hartslagmeter in, dus ik bewaak alles wat ik doe. Als mijn hartslag hoog is en mijn tempo traag is, weet ik dat er iets mis is, dus ik doe het rustig aan. Elke kilometer controleer ik mijn hartslag en hoe ik me voel.

Wat is het ergste aan hardlopen? Het ergste Nike Air Max 2016 Femme is om gewond te raken. Als je niet kunt rennen, voel je je echt slecht.

En het beste ding? Als je je spel speelt. Wanneer je zo fit bent dat mensen zouden zeggen: "Hoe deed ze dat? Hoe blijf je zo fit? Hoe heb je zo hard gerend? 'Dat zijn de gedenkwaardige tijden.

Wat is je mateloosheid na de race? Na een race, als ik echt gelukkig ben, kijk ik uit naar een speciaal diner. Echt exclusief, met vrienden, in een heel leuk restaurant. Gewoon praten en gelukkig zijn met een glas wijn. Ik hou van vis, dus hoe meer vis, echt goed gekookt en goed gepresenteerd, hoe beter. Het moet er echt goed uitzien!

Wat zou je eten op de ochtend van een race of een harde sessie? Mijn ontbijt zou pap zijn gemaakt met gierst. Ik heb Nike Air Presto Femme daarover over de hele wereld gereisd - je kunt het in je kamer maken met slechts een waterkoker. Ik heb dat minstens twee Nike Air Max 2017 Womens en een half uur eerder.

Ren je ooit blootsvoets? Niet dat ik het me herinner. Ik deed het op school, zelfs toen ik begon met trainen. Ik vocht op blote voeten, maar ik weet het niet echt meer ... ik denk dat het snel was!

Mo Farah of Usain Bolt? Ik zou naar Mo kijken. Ik ken hem persoonlijk, maar hij is ook een langeafstandsloper. Bolt is geweldig, maar ik ken hem niet. En het is 10 seconden! Wat zou ik dan doen? Ik vind het gewoon niet uitdagend - ik raak niet zo opgewonden. Maar als ik Mo of Paula aan het draaien hoor, zou ik het gaan bekijken.

Wie is de beste loper ooit? Ik zou Grete Waitz zeggen. Paula, ook voor het verbreken van het wereldrecord, maar Grete Waitz kon zoveel dingen veranderen voor vrouwen Nike Free Rn Flyknit Donna die renden en de deur voor ons openden. We zijn haar allemaal ons respect en waardering verschuldigd.
Banning is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules